Nefess2020 Leylazra inan bizde ayniydik ama geçiyor öyle yada böyle baya bi yipratsada bitiyor. Annelik iste hic kolay değil .
Leylazra Nefess2020 peki bir soru sorucam.Mesela uyku zamanı kendini yırtıyor.10 dk ağlıyor katılıyor sonra uyutuyorum bu normal mi peki
Nefess2020 Leylazra bizdede oluyordu normal yani. uyumamak için ağlamaktan helak olurdu uykusu olduğu halde. Hatta gözleri kapanirdi bir süre iyice dalana kadar iç çekerek ağlardı 🤦♀️ ne günlerdi ya geçti gitti çok şükür darisi başınıza.
Leylazra idilolo Valla her uyku öncesi kırmızı olana kadar ağlıyor.10 dkkafam beynim kalmıyor.En son artık tükeniyor uyuyor.😣