Ayazsrht seleno ateşimiz yok çok şükür öksürük ve hapşurunca burnumuz şelale oluyor 🤷🏻♀️ inşallah Allahım çok zormuş 🙏🏻 sağolasın
Sedyes Ayazsrht aynen öyle ben kendi hastalığımı unutmuştum , eğer ki öksürüğü olursa muhakkak yağ pekmez yap çok güzel kesiyor balgamı içinde bol su ver ve burnunu sık sık temizle anca öyle balgam geçiyor,inşallah sizde olmaz kolay geçirirsiniz
Ayazsrht Ozgdfn amin aşkım inşallah anne olunca senden daha önemli kendini bile unutturan Bi evlat varmış valla içim gidiyor ona bişi olunca 🤦🏻♀️ içtiğim su bile bna ilaç tadı gbi geliyor hiçbir şeyin tadı yok köfte getirdi kaynanam koku yok tat hiç yok ot yedim sanki. Yemk yapıyorum tuz denk gele valla
Deletedmom_13 Ayazsrht Benim 3 aylık bebeğim atlattı korkmanıza gerek yok. Ne güzel ek gıda alabiliyor ben sadece emzirebildim çocuğum öyle atlattı. Burnunu da sık sık temizleyin. Çok geçmiş olsun