Ayazsrht bizde yeni atlattık , kızım 9 aylık ilk o hasta oldu sonra ben , test yaptırdım benim pozitif kızımda negatif ama doktor yine de teste güvenmeyin çocuklarda da oluyor dedi büyük ihtimal geçirmiştir dedi ,ilk günler ateş oldu kızımda sonra balgam öksürük , ilaç kullandık buhar verdik şok şükür şimdi iyiyiz sizde atlatırsınız inşallah