Bende hamileyken çalıştım nisan da Doğum yaptım bu ay 1135 lira yatmış bana biraz az geldi acaba 32 hafta izine çıkmadım ben çalıştım 37 de çıktım o yüzden mi az yattı böyle olan var mı kızlar kalan paramı Doğum sonrasını ne zaman alıcam toplam ne kadar yatıyor bide bilen var mı