Ozlem_59 Hiç sormayın. Mesela ben rapor paramı toplu alamayacağım. 4 ay boyunca yalnızca eşimin maaşıyla geçinmemiz imkansız olduğundan işverenimle anlaştım aylık olarak maaşımı verdi, şimdi rapor paramı alınca işyerime ödeyeceğim. Doğum iznine gelince, 36. haftada izne çıktım, 5 gün sonra doğum yaptım. Şimdi bayramdan sonra iznim bitiyor, oğlum daha 3 buçuk aylık olacak bayram bitimi. İşe dönemiyorum, Türkiye şartlarında nasıl geçiniriz bilmiyorum. İlk 6 ay anne sütü ama anne çalışana hiçbir kolaylık yok aslında. Süt parası, doğum parası o, bu sadece gösteriş. İcraatta mağduriyetten başka bir şey yok. Bir dokun bin ah işit gibi oldu kusura bakmayın ama çok doluyum...