Merhaba 🌞
Bir şey danışmak istiyorum arkadaşlar. 21 günlüğüz şuan. Bende göğüs ucum neredeyse hiç olmadığı için silikon ile emziriyorum. Kilo alımı biraz yavaşmış. Doktor silikon meme ucundan kaynaklı olduğunu söyledi. Sizlerin bebeklerin kilo alımı nasıl acaba?