Meme ucumu tutamadığı ıcın bende kullandım 2 aylıkken meme reddı yaşadık bende sılıkonsuz teklıf ettım herseferınde bıraz zorlansakda bıraktık ısrarcı ve kararlı olmak lazım bence ,cok zordu o sılıkonlarla gezmek sureklı tak çıkar yıka hele bıkmıştım kayboluyordu geceleri bı sürü almıştım sımdı hatıra olarak saklıyorum şükür 🙏