mlsymn Oğlum doğduğundaki ilk cümlem “SAÇI VAARR!!!” olmuştu. Her yeri tüylerle kaplıydı. Saç alın kulak kol sırt bacak. Adam gibi bişeydi 😂 şu an 5.5 aylık. Bembeyaz süt gibi bişey oldu. Hepsi yavaş yavaş dökülüyor merak etmeyin.
Saresi EllaNaz_2021 benim kızımın saçıyla kaşı bitişikti 😂 9 aylık sadece alnında kaldı doktor döküleceğim söylüyor ama 🤷🏻♀️
Saresi EllaNaz_2021 ben sayısını bile bildiğim için görüyorum ama kimse daha aaaa alnında kıl var demedi ya da fotoğraflarda hiç belli değil