Angel00 iremm09 evin derecesini değilde bebeğimin ateşini ölçüyorum aklıma geldikçe dereceyle zaten odadan dışarı çıkartmıyorum hep beşiğinde petekler 46 derece de yanıyor ince battaniye de hep üstünde zaten
F0244 Askılı zıbın üzerine ince bir takım üzerine yelek giydiriyorum evim sıcak terledigindede yeleği çıkartıyorum
Evrim1906 iremm09 evin için dede olsa uzun kollu zıbın çoraplı pijama üstüne uzun kollu badi eşofman ve çorap giydiriyorum
Alpbeybi iremm09 eviniz 23-24 dereceyse üşümez. Terlemesi daha tehlikeli. Sırtı ve göğsü ılıksa yeterli