IrmakBilgin AhseninAnnesi 1 haftadır bizde yüz üstü yatıyoruz. Hem gazını çıkarıyor rahatlıkla hem de karnı rahatlıyor. Eli kolu kıpırdamadığı İçin uzun süre uyuyor. Beli yastığa denk geldiği sürece bir sıkıntı olmuyormuş bizim de doktorumuz öyle söyledi.
Alpgdd hvvgcr Benimki de durmuyor ama babasının göğsünde duruyor. Yastığın üstüne yatırıyorum kalça hafif aşağıda poposuna da tempolu vuruyorum gazi da çıkıyor. Yastık üstünde sakın yalnız bırakmayın. Yavaş yavaş alışacak yüz üstü yatmaya
hvvgcr Alpgdd yok yanlız bırakmak tehlikeli zaten bırakmam da yastık koyarak falanda deniyorum her şey yapıyorum ama inat ediyo ağlayınca mecbur kaldırıyorum
Alpgdd hvvgcr en sakin anında deneyin. Hafif yatar pozisyonda Önce göğsünüzde deneyin. Sizin kokunuzu alınca sakin durabilir her gün süreyi uzatın
hvvgcr Alpgdd benim gögsüm de duran bi bebek değil inançlı hayret ediyorum anne kokusunda sakinleşecekken iyce kızar o pozisyonda illa dışarı doğru bakacak iyce sinirlenmeden biraz biraz ağlasada durdurmaya çalışıyorum artık
Minnosanne AhseninAnnesi benim oğluş kundaktan nefret ediyodu sırt üstü anca 5 dk uyuyodu. Yüzüstü yattı hep 4 aylık hala yüzüstü uyuyo. Çok seviyo gazını daha rahat çıkartıyo. Ben reflü yatağında yatırıyorum kusma falan olmadı çok şükür bu zamana kadar.