sevgii_123 kuzu,zayıflamaktan kastın, tamamen sağlıklı şeyleri ölçülüntüketmek olmalı.Taylıyı kesip,tuzu azaltıp,beyaz ekmeği yemeyeceksin.Amma belakin, yemekte bulgur pilavı varsa mesela, onu da bi tabak yemeyeceksin.3 4 yemek kaşığı ideal mesela.Ama marul salatasını istediğin kadar yiyebilirsin.Bulgurda şeker var, protein ağırlıklı beslenmen lazım.yani hem sağlıklı besleneceksin, hemde sağlıklılıları çok yiyip, abartmayacaksın.