Mom5441 İlk hamileliğimde 63 le hamile kaldım doğuma gittiğim gün 83 tüm 😂 Sezeryan oldum, 40 haftalık kız bebeğim 2.5 kilo doğdu 😂 Hepsini kendime almıştım. Ertesi gün eve döndüğümde tartıldım 81 kilo ile başbaşaydım 😂 Ama 6 ayda şükür ekstra bişey yapmadan uykusuzluk gam keder (boşanma da atlattım o esnada) 66 falana düşmüştüm 🤗 Sonra da yine eski halime geldim. Şuan 2. Ye hamileyim 4 aylık. 61 kilo ile hamile kaldım bu kez erkek bebek olacak ve ben daha şimdiden 72 kiloyum 😂 Allah affetsin bu kez 90 la falan giricem sanırım doğuma ama umrumda da pek değil veriliyor ya bi şekilde. Sağlıkla gelsinler de 🙏🏻