green 1 yaşında üşütunce hasta oldu kan tahlili yapıldı kan çok düşük dedi doktor Ben üzüm özü aldım onu kullandım 2 ay sonra tekrar götürdüm asla yemiyor rengi de sararmıştı iyice düşmüş kanı. O zaman başlattı doktor. Kan olmayınca b12 de olmuyormuş oda düşük cıktı ampul kullandık. Çocuğunuz et yiyorsa sizin beslemeniz de guzelse sizdende alır. Benimki sadece emiyordu.