Deletedmom55566 xmel Ates bizdede olmadı maa en büyük belirti öksürük hırıltı sesi gelmesi git ginede doktor a
Deletedmom55566 Zeh2020 Evet canım bulasici okula giden çocuklar çok dikkat edin dedi Doktor bebeklere öyle bulasiyormuş
Songena19 Deletedmom55566 merhabalar benim bebegimde bu virüse yakalandı ve 10gunluk daha dün acile gittik bir sürü tahlil tetkik yapıldı ama temiz deyip gönderdiler şu an yoğun öksürüğü var burun tıkanıklığı filan he yapicam bilmiyorum
Deletedmom55566 Songena19 Hava verdiler mi? evdede vermeni söylediler mi? antibiyotik verdiler mi?bunların hiçbirini yapmadiysalar başka bir Dr git derim hastalık ilerliyince tedavisi çok zor oluyor
Songena19 Deletedmom55566 sadece antibiyotik ve burun spreyi kullanıyoruz hava filan vermediler ama günden güne öksürüğü artıyor
Deletedmom55566 Songena19 Baska bir Dr git mutlaka ertelenicek bir hastalık değil Allah korusun ciğerlerine inince tedavi süreci zor oluyor
Nur1212 whatsupmom rsv aşısı var ama çok pahalı bi aşı 30 hafta altı doğan bebeklere rapor çıkıyor ve o raporla ekim mart arası ayda bir aşı yapılıyor prematüreler çok daha ağır atlatıyor çünkü
Songena19 Nur1212 hmm bebeğim prematüre değil ama doğduğundan beri toparlanamadı bir türlü pazartesi başka bir doktora gidicez bakalım
Nur1212 Songena19 çok şükür hasta olmadı prematüre bebeklere yapılması öneriliyor bu aşıyı önlem amaçlı yoğun bakımdan çıkarken söylemişlerdi dediğim gibi normal bebeklerden daha ağır geçiriyorlar bebeğim 26 haftalık doğdu
Akts Biz 3 aylıkken yattık hastanede 1 hafta antibiyotik hava şeklinde tedavi uygulandı. 1 gün ateşi çıktı. 1 hafta sonunda eve çıktık 3 gün hava antibiyotik devam ettik sonra düzeldi çok şükür. Rabbim şifa versin inşallah.
Songena19 Akts inşallah bizde atlatabiliriz ya bizi içeri almadılar hava da vermediler ama iyice öksürüğü arttı ya