Gamsee0952 bizde medicana ya gidiyoruz, doktorumuz mesut arslan. Gayet memnunuz, ilgileniyor bebeğimi seviyor. En başta bizde alper tunga ya gitmiştik o da bilgi olarak iyi ama askeriyede daha önce doktorluk yaptığı için olsa gerek sert mizacı var.. özel sigorta yaptırın bence, bizim var 15 tl ödüyoruz sadece