Gamsee0952 Sevgili anneler lütfen bana memnun kaldığınız cocuk doktorlarını yazar mısınız bir türlü bulamıyorum ya yardıma ihtiyacım var 🌸 teşekkür ederim sevgiler 🎀
Serenaycaner Biz doruk esetepe tıp merkezinde ramazan deniz orala götürüyoruz doğduğundan beri gayette memnunum güler yüzlü tatlı dilli bir doktor ne sorarsanız sorun içtenlikle cevap veriyo ve yardım etmeye çalışıyo memnunum bir gidin isterseniz
Sda16 Seher Çakır, Hakan Gerçek,Erdoğan Yüzkollar (hastanede çalışıyordum bu kdr isim onun için yazdim) ben Seher hanima gidiyorum doğuma giren doktor memnun kalmasaydim Hakan beye götürcektim.
Gamsee0952 luciferrr evet hastane çok güzel ama cok uzak vallahi çok büyük ordan oraya bulana kadar canımız cıktı bir kere gittikten ☺️
Ebruaydemirvural1660 Gamsee0952 bursada hic devlet hastanesine gidip ugraşma inan özele git hic doktor agzının kokusunu cekme adam gibi devlette muayene etmiyolar tek bildikleri neyi var diye sana soruyor kalkıp muayene etmiyor sonra eline bir reçete verip gönderiyorlar çekirge özel doruk hastanesine git canım ☺️☺️
Gamsee0952 Ebruaydemirvural1660 aynen bir kere dört çeliğe gittim gitmez olaydım nasıl kaçtığımı bilemedım valla Allah yardımcımız olsun ya 😢 normalde medicana ya gidiyorum ama cok pahalı oldu 285 TL sadece muayene ücreti o yüzden değiştirmek istiyorum ben maddi açı dan hemde çok konuşmuyor falan memnun değilim pek ondan arayışa girdim 🌸
Deniz77 Gamsee0952 hangi doktor konusmuuordu acaba bende oraya gidiyorum bizimki gayet iyi şehire de gidiyorum dortceigede başka rahatsızlıklar var bobregimizde onun için oralara gidiyorum ama özel başka asla şehirde doktor yüzüne bile bakmıyor ya
ipeksenol Gamsee0952 Ben de oğlumu doğduğundan beri Medicana ya götürüyorum BÜNYAMİN TEYMUROĞLU çok çok çok iyi bir doktor hem çok bilgili kendini çok geliştirmiş hem güler yüzlü ilgili çok güzel ve sevgi dolu ilgileniyor oğlumla. WhatsApp tan hemen geri döner harika bir doktor keşke ona goturseniz. Ayrıca muayene ücreti 285 ₺ ama biz özel sağlık sigortası yaptırdik çok hesaplıya geliyor tercih edin muhakkak özel sağlık sigortası derim…