Lykia Potkiracagi rica ederim ne demek. İki çeşidi var aloe vera ve normal olan ben normal olanı kullanıyorum kremlisinin yorumları iyi değildi. Birde külot bezide iyi değilmiş. Normal olanı tercih etmenizi öneririm🤗
Bety Baby turbo ve sleepy aynı gibi 2 bebeğime de onu kullandım sanırım başta neye alışırsa o iyi geliyor önlem aldım uygun deneyeyim diye çok kötü sızdırma ve pişik yaptı poşet gibi dışı kuzenim çocuğundan kalan molfix getirdi 4 tane o da çok kalın geldi sleepy devam
BirDemet Ebebekin kendi bezi Baby me kullanıyorum, çok memnunum. Sürekli bezlerde kampanya da yapıyor ve genelde kampanya zamanları stok yapıyorum. Siz de bir alıp deneyebilirsiniz.
GiybetReis Potkiracagi kur artışından dolayı ppc den sleepye naturale gecenlerdenım . İlk pişik yaptı ben külot bez kullanıyorum. Sonra gece prima taktım erken fark ettim pişiği hemen düzeldi hemen sleepye döndüm tekrar 1 hafta sonra tekrar pişik yaptı yine aynı seyı yaptım. 2-3 haftasır kullanıyoruz 2 kez pişik oldu ama evde bi kaç adet primam var dediğim gibi pişiği anında yakaladıgım için çözdüm böyle. Bakalım alıştırmaya calısıyorum sleepye. Daha sık değiştiriyorum aslında totalde aynı şeye gelecek. Prima günde 5 kezse sleppy 7-8 kez değişiyor🤦🏼♀️ Sleepy pakerim bitene kdr devam eğer aynı sey devam ederse onu da değiştircem. Daha once bi molfix bantlısını denemiştik çok sızdırmıştı ve pişik yapmıştı.
Trkanmete Potkiracagi prima kullanıyoduk bizde. Birçok bez denedim ama en iyisi bence primadan sonra canbebe. Baby Turco ve sleepy i hiç tavsiye etmem
Angel00 Potkiracagi sleppy bize de iyi gelmedi malesef 🥴 molfix kullanıyorum oda ıyı gelmedi gibi eşim 3 paket almış birde molfix napıcam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Deletedmom55566 Potkiracagi Migros kendi markası minies kullanıyorum çok memnunum piyasadaki en ucuz bez diyebilirim
Ecemceylan Ebebeğin markası baby me kullanıyorum. Hiç sızdırma yapmadı ebebeğin indirim günleri oluyor o zamanlarda stokluyorum. Mavi paket daha iyi sarı paket sızdırma yapıyor.