Potkiracagi molfix cok iyi bi bez ne pişik ne baska bısey yaptı cok yumusak esnek basından beri onu kullandım ama içindeki pamugu cok fazla. Oglum cok çiş yaptıgından önü şişiyor hos durmuyor degiştirdim önleme geçtim ondan cok memnunum molfix kadar kaliteli pamugu bi tık daha az tam istedigim gibi şişme yapmıyor. Sleepy kullandım bize yaramadı kagıt gibi sevemedim. Turco baby 2 kez kullandım sızdırma yaptı. Fiyt olarak cok uygun aslında farklı zamanlarda deneme amaclı aldım sızdırdı. Burada toptanci ve perakende market var her bez markası var fiyatlar cok cok uygun her zaman oradan alıyorum. Trendyolda sipariş verilebiliyormus. Ama sadece ist içi diye biliyorum