BuzluKahve Sizce dünyanın her yerinde huzur mu var? Bi bakın ya her gün bi kötü haber duyuyoruz. Sizce bunlar sadece Türkiye’de mi oluyor? Herkesin sınavı ayrı başka. Orda da başka başka şeyler oluyor. He şunu da söylim bu sadece eşcinsellik olayı falan değil. Gördüğümüz bütün iğrençliklerle alakalı. Kadın cinayetleri, vahşi insanlar, nimetlerin kuymetini bilemememiz har vurup harman savurmamız, gereksiz tüketim. Tüketim tüketim tüketim mahvettik doğayı. İster doğa ana intikam alıyor deyin, ister Allah bizi cezalandırıyor deyin. Her halükarda yapılanların, günahların, saçma sapan ilişkilerin, bozulan ahlak anlayışının ceremesini çekiyoruz. Şunu da eklemeden geçemiycem, hükümet yanlısı değilim. Yaşadıklarımızda elbet onların da payı var. Ama ne kadarıdır onu da ekomomistler söylesin ben değil :)