Bmom vala baştakiler kendi cebinini düşündükleri kadar ülkeyide düşünse kıtlık mıtlık olmaz ,milleti yoksulluğa devlet itiyo,biride çıkıp zamlar hakknda konuşma yapmıyo, bizim ülkemizde çok şükür herşey yetişiyo , ama nedense bi yurt dışı merakı var herşey yurt dışından geliyo parayı yurt dışı yiyo, çiftçiye verilen bi destek yok mazota zam gübreye zam çifçide ekip biçmeyi bırakıyo, halıyle un bulgur dışardan geliyo e sonra kıtlık kim bunun sebebi dış mihrabla mı? Biz bize yeteriz ama nezaman yeteriz ve nasıl yeteriz , kale dıştan değil içten yıkılır….