Deletedmom636262 valla eşim çok şükür ki memur 5bin lira maaşımız var evimiz kira aylık 1300 kira su100 elektirik100 doğalgaz (kışın 300) telefon faturalarımız ikimiz toplam 150
aylık 400 mutfak alışverişi haftalık 100pwzar alışverişi bebem 3,5aylık doğduğundan beri mama yiyor bir aptamil bir bebelac alıyordum aptamil alamıyorum bebelac 500gramı olmuş 60lira 4günde bitiyor
arabamız evimiz yok
ce bu rakamlar hep ortalama lüksümüz yok ama bunada şükür diyip geçiniyoruz🤦🏻♀️
evim arabam var geçinemiyorum diyenleri anlamıyorum evet berbat bir ekonomimiz var ülkece ama biraz şükür etmek lazım benden daha kötü durumda olanlar var eminim Allahım bizlere kolaylık versin lüksümüz maalesef hiç yok dolar olmuş kaç lira altın olmuş kaç lira oarası olanın parası ekleniyor bizimgibilerinde zammı görüyoruz ama maaşa zam göremiyorum Allah hepimizin sonunu hayır etsin 🤲🏻
ah içim daraldı bak