Deletedmom636262 limonlukarpuzzz ne mutlu size bizde öyle yok maalesef 🤷♀️ Bazılarının gelirleri bunlara yetmiyor
limonlukarpuzzz Deletedmom636262 tek maaşliyim eşimle ayriyim mantikla alakali sanirim :) mantigimda tasarruf yok :)
Han30 Deletedmom636262 afiyet olsun canım ben eskisi kadar fırında birşeyler yapmıyorum, hoş tüpte pahalı. Gereksiz lamba bırakmam, tv açık bırakmam.
Deletedmom636262 Han30 Teşekkür ederim😘abur cubur pek al madığım için kek felan börek yapıyorum kurabiye oğlum seviyor 🤷♀️ Genel olarak sizin dediğiniz gibi bende yapıyorum tv lambaya dikkat ediyorum
Han30 Deletedmom636262 bizde yenmiyor abur cubur. Eşim kolacı kolasız durmaz. Bende haftada 1 bazen 2 haftada 1 tatlı yaparım. Geçen ıslak kek yapıyordum eşimde yemek yapıyordu 1 su bardağı sıvı yağ kattıgımı görünce kalbim ah dedi 😂😂
Deletedmom636262 Han30 🤣🤣🤣 haha eşimde şimdi yağ almış şube kantininden aradı beni diyor kek felan yok artık
Rubab_Mommy Deletedmom636262 Durum kotu ama sizdeki kadar degil.Her gecen gun dolaral yukseliyo ve turk lirasi deger kayb ediyo.Mesela bizim 1azn imiz sizin 6 7 tlniz Bu yuzden cok etkiledi.Bizdede her şey pahali ama bu kadarda degil🙁
ahmt Deletedmom636262 metroda 5litre 75ti iki adet alma hakkınız var yerimi bilmem ama söyleyesim geldi
Ogluscan Deletedmom636262 bulaşık deterjanıni ikiye bölüp kullanmaya başladım bence denemelisiniz. Onun dışında yağı yemeklere çok çok az kullanıyorum. Gerçekten üzücü durum
Deletedmom636262 Ogluscan ya peki temiz yıkıyor mu hiç denemedim bide ben de yağ çok kullanıyorum 🤦♀️ Az kullanmam gerek
Winnithepooh Ogluscan bulaşık deterjanı 2 ye bölünce temizliyor mu makina tamamen doku olması rağmen acaba yeterli geliyor mu
Minnakelifim03 Birsiyahhikayesi Deletedmom636262 Suyun ısısına değilde evin ısısına göre çalışıyor. Mesela evi 23 dereceye ayarlıyoruz ev ısısı 22 dereceye düşünce termostat calisiyor.
Ogluscan Deletedmom636262 ben mintax kullanıyorum . Bir haftadır yıkıyorum dediğim gibi sorun yaşamadım gayette güzel yıkıyor.
EsZe kubraanne ekmeği dilimli şekilde alıp buzluğa atarım yemeden kısa süre önce çıkartınca hemen salıyo zaten kendini. 5 yıldır daha hiç bayat ekmek yemedik bu sayede. Ve hiç ekmek küflenmedi
Rubab_Mommy zumra63 aaa o kadar oldu mu ya ?😲yanliş hesapladim o zaman.Yari yariya denk geliyo nerdeyse.Mesela bizim 100 azn sizin 50 tl gibi bişeydi galiba.Bende onu 1e indirdimde yanliş olmuş🥴