Gerçekten bir şeyden tasarruf edemiyoruz bebek olunca. Elektrikli ısıtıcı almıştık banyo zamanları açıyorduk elektrik faturası 180 civarı geliyordu bu ay 340 gelmiş. İnternet taahhüt bitmiş ttnet sadece mesaj atmış o da bu ay 300 küsür gelmiş 😅 Doğalgaz ne kadar gelir bilemiyorum. Markete gidip geliyorsun bir şey yok 200 lira. Geleceğe umutla bakamıyorum.