Betul34 Deniz_kum sevindim maşallah. Aminn canım. Bide birşey sormak istiyorum ama benim bebeğim bu aralar meme reddi yapıyor sizde yaşadınız mı böyle bişey bu aylarda oluyor diyorlar 2 gündür neredeyse emmiyor hiç
Deniz_kum Betul34 ben meme reddini hiç yaşamadım ama bir çok kişiden duyuyorum bu aylarda çok yaşanıyormuş bence eskisi kadar sık emmedikleri için meme reddi deniyor yani bebek ilk aylara göre daha az emiyor doyma iç güdüsü geliştiği için
Betul34 Deniz_kum ara ara hiç emmek istemiyor direk mama veriyorum bende aç kalmasın diye doktorum emzirmeye çalış diyor çalışıyorum zaten ama emmedikten sonra ne yapabilirim ki daha dimi
Deniz_kum Betul34 tabi haklısınız bu durumda çıplak emzirmenin bebekle ten tene yada gezerek memede emzirmenin çok işe yaradığını duydum endişelenmeyin geçici bir dönem ama sakın pes etmeyin sürekli meme ile temas halinde olsun
Betul34 Deniz_kum vazgeçmiyorum emzirmeye devam ediyorum bazen alıyor bazen istemiyor ama pes etmeyi düşünmüyorum teşekkür ederim 😊 😊
DuyguM Plasentes aynen benim kizim da onceden daha konuskan, ses cikaryordu. Olgunlasti sanki sessiz 🤣