Begumtosunannesi biz henüz tam dönemiyoruz yarım dönüyo sanırım popoyu kaldıramadığından mıdır nedir tam dönmüyor. Biz tadımlara başlamadık ama doktorumuz 4,5 aylıkken başlayın demişti ben biraz daha beklemek istedim. Yavaştan başlayacağım. Kakamızda problem var gibi endişeliyim açıkçası ama bakalım🤔