Alperinannesiii Senindemi kötü geçiyor valla doğumdan önce bende her ay acilde geçiriyordum. İlaç al düşürme modunu bende olucam vücudumberbat. Ama sen düşürme modunu eğer çokta ağrırsa bi aprı kesici vurdur. Geçiceksin allahın izniyle ama eğer kalırsanda sakın üzülüp yıpratma herşeyde bi hayır vardır 4 hakkımız var