Zeytin_cekirdegi Alperinannesiii anladm canm bnde kursa gitmiyorum derslere.çıkmış sorulara vbakyım sana da başarılar dilerim
Alperinannesiii Zeytin_cekirdegi evde en fazla 90 alıyordum sınavda 80 oldu canım tabiki biraz daha heyecan etkisi oluyor ona göre evde 90 laro görürsen korkma
Alperinannesiii Smrenes canım değişiyor 45 dk da bir var sınav benim ögkendi belli olur kagıdını alınca
Koalina Alperinannesiii Ay inşallah bende sıkıntısız yapıyorum hocamda çok beğeniyor valla bugün şurubu denemelil içtim bide yarın içicem 😅
Alperinannesiii elifineylulu teşekkür ederim güzel motiven için canım rabbim seninde gönlüne göre versin ne istiyorsan🙏
Koalina Alperinannesiii Valla şuan uyku filan yok dikkat dağınıklığıda olmadı baş ağrım var şuruptan o bilemedim normalde hep oluyor baş ağrım
Smrenes Kbrgnca ayy deme otomatik de zor mu ben otomatik alıcam da ay şimdiden sıkıntısı bastı beni 🤦♀️🤦♀️
Alperinannesiii Kbrgnca yani muhtemelen park da kaldınız degil mi çünkü otomatigin pek Bi avantajı yok o noktada
Koalina Alperinannesiii Şuan aynıyımvalla bide sabah denicem😅 valla hayıelısı ile bi geçsek cidden stres oldum
Kbrgnca Alperinannesiii L parkta kaldım. Bir defasında hepsini yaptım komisyon bilerek bıraktı acemilik var çok yavaş sürüyorsun diyerek. Usta şoför olsam zaten ehliyet alıyor olmazdım. Emeğime de parama da yazık oldu. Sağlık olsun
Kbrgnca Koalina doğum falan derken kaldı. Kızım önümüzdeki ay 8 aylık olacak o saman tekrar yazılcam. Araba kullananamak büyük eksiklik ya. Keşke ünide falan alsaydım ehliyeti