BhrAselFhr Aman varya hiç kasma ya ne olacak ki. Çok olsa ortalık ayağa kalkar falan. Ama bunuda yaşamak güzel. Ben valla haftada bir artık pandemi bitti Ya alışverişe götürüyorum onada araba aldım geziniyor benim yanımda alışveriş yapıyor😀😀😀 o kadar tatlı ki anlatamam. Gelip gelip sarılıyor bana markette. Her şeyi deneyimliyorum. Akşam götürdüm bir süpermarkete 6 parça oyuncak aldım. Tabi daha dün almıcam artık demiştim. Eşim kasada diyor ki aşkım oyuncaklarını iyi seçmişsin. Öyle bir heves ki İnan ki sanki kendime alıyorum gibi. Boşver git götür yavrumu relax ol. Anı yaşa