Ben izletmeyeceğim diyen ama engel olamayan annelerdenim malesef 🙈bazen izletiyorum kendi kontrolümde.ama şuan kafamda deli sorular 🙈
rafadan tayfa müzikali geliyor 3 yaşındaki kızımın mutlu olacağını düşündüğüm için hemen aldım biletleri.
ama sonra başladı sorular”
hep onlar oyuncak annecim gerçek değil diye vurguladığım karakterleri şimdi canlı canlı kocaman görücek karşısında,diğer çizgi dilmlere de uyarlarmı bunu acaba korkarmı🙈ne bilim konuşan hayvanların da gerçek olduğunu düşünürse yandık iyilik yapıcam derken psikolojisi bozulursa diye korku saldı 🤦🏼♀️İnternetten de bulamadım bi cevap ne yapacağım gitmesek mi bir akıl a dostlar 🙃