Havvakck benim de bebeğim kalp hastası olduğu için merak ettim bizim ki de vsd ve asd vardı ve aort damar darlığı vsd ve aort damar darlığından dolayı 10 günlükken açık kalp ameliyatı oldu. Ondan merak ettim. Rahatsız ettim galiba kusura bakmayın geçmiş olsun tekrardan.