Almila7421 Havvakck nesi var kalbin de bizim de bebeğimiz kalp hastası açık kalp ameliyatı olmustu bize de söylemişlerdi ama açıkçası unuttum ben sürekli komplikasyonlar çıkıyor çünkü
Alpaybusra Benim bebeğim 6 aylık ,ateş problemi olmadı biz de Cok şükür,kalıcı değil iyileşince geçiyor,ağır gribal enfeksiyon gibi düşünebilirsnz
Bitikmomi Havvakck üst solunum yolu enfeksiyonu canım Allah korusun ciğerlere iniyor hastanelerde yer kalmamış tüm çocuklar hasta çok kötü bi salgın
Almila7421 Havvakck doktorumuzla görüşmüştük olsa da olur olmasa da demişti kalp delikliğimiz kapandığı için daha sonra farklı sıkıntıkar çıkıp şehirdışına gidip geldiğimiz için kaldı ama geç kalmış sayılmam doktorumuzun özel kliniği olduğu için raporlama yapamıyor resmî kurum olması gerekiyor bulunduğumuz ilde de bir tane kardiyoloji var muayene olabilmene aşk olsun suriyelilerden bize fırsat gelmiyor 4,5 aylık şuan da ilk dozu yeni mi yaptırdınız siz
Vanilyaaa Havvakck merhaba canım o raporlu iğne 5-6 kere vuruluyor benim kızım erken doğduğu için biz yaptırdık doktorumuz rapor çıkarttı her ay vuruldu çok şükür 🙏
Ebruuu0227 Bizde hastanede yattık ciğerlerine inmişti 3 gün yatış yapıldı çıktıktan sonra hemn antibiyotik şurup hemde iğne verildi çok zordu 2 3 gün hiç emmiyordu bebeğim daha 53 günlük dikkat edin büyüklerde burun akıntısı hapşırık küçüklere rsv virüsü oluyor
Aalizzwell Havvakck benim arkadaşımda oğluna yaptırdı risk durumunda olduğu için, raporla ilacın 5 dozuna da para ödemedi sizi niye yönlendirmediler 7bin tl ödediniz yapılan aşının adı synagis değil mi
BirgulK Havvakck doktorum bugün bu aşıdan bahsetti daha , geçen haftalarda bebeğime rsv virüsü kapmıştı aşısı var mı dedik erken doğan bebeklere, riskli gruptakilere vurulan çok pahalı bir aşı demişti bizim bebeğe gerek görmedi sanırım heyete girmeniz gerekebilir ücret için ssk karşılıyor/ karşılamıyor diye net bir bilgi vermedi ama sanki devlet karşılayabilir diye anladım
Havvakck BirgulK eğer bebeğiniz prematüre yada özel bi rahatsızlığı yoksa devlet karşılamaz 7000 tl yurt dışından geliyo
BirgulK Havvakck o zaman onu demek istedi rsv geçirdiği için bu sene antikorunun olacağını fakat seneye tekrar kalabileceğini söyledi aşı konusu oradan açıldı zaten