Canavarannesi1 bir kaç hafta önce eşimin yepyeni de çocuğunu doktora götürüyor, şu an 4 yaşında yaklaşık bir yıldır kilo almıyorum ve çok sık hastalanır diye kan tahlili istemiş annesi . Sonuçlara göre doğuştan çölyak alerjisi varmış çocuğun ve hiç anlamamışlar şimdiye kadar. Ne karın ağrısı ne de başka bisey . Doktor yüzde birlik bir kısımda hiç belirti olmaz demiş. Umarım sizin ki öyle değildir, zor bir süreç. Ama yukarıda zayıf olması bitti değildir falan dedikleri için yazma gereği duydum