Kereminannesiii BenMathilda ne yazık ki öyle gerçekten. Bazen diyorum allahım eksik etmesin ama ellerine de düşürmesin diye. Hepsi vicdan sahibi olamıyor maalesef
Deletedmom4444 BenMathilda 2 sene neden ,nasıl sustu acaba .Bi canı hayattan koparıp nasıl hic birsey olmamıs gibi nefes aldilar
BenMathilda Deletedmom4444 ayni ilaçtan benim kızıma da verdiler, potasyum. Bronsiolitten hastanede yattigimizda.. Insanin aklı çıkıyor gerçekten. Hepsi korkmuştur, bile isteye yapmadılar elbet ama büyük bir ihmal olmuş
Aaeess BenMathilda güyya etmişler bebek öldükten sonra anlamışlar ama suçu kabullenmek yerine annesi mama içirirken ciğerlerine kaçırdı diyip anneye iftira atmışlar. Ve bebek hiç birşey yememiş aç ölmüş. Otopside de çıkmış aç olduğu mide boşmuş.
Yesillimon Ygz Evet biliyorum kadini suçladılar resmen Hemşirenin konuşması çok iyi olmuş İnşallah adalet yerini bulur İnşallah.
SweetPaw BenMathilda tüm hastane ekibi suçlu ne yazık ki. Bu işleyişi denetleyemeyen sisteme kadar her birim suçlu. İnsan hayatı bu kadar ucuz olmamalı. Çok üzücü çok yazık gerçekten
Deletedmom4444 BenMathilda Kesinlikle ihmal var da ne olursa olsun ne bileyim anneyi bil suclu cıkardılar.Hele ki kadın bebegim iyi degil dediginde bile gelip bakmamişlar Umarim gereken cezayı alırlar. Bende her hastaneye gittigimde cok korkuyorum ya rabbim evlatlarımızı korusun.