Fazla doz ilaç yüzünden bir bebek öldü(öldürüldü) ve hastane suçu anneye atmıştı 2 yıldır kadın adalet için savaşıyordu. Bugünkü davada hemşire herşeyi itaraf etmiş fazla doz ilaç almış sabi😢 annesi kaç kez demiş bu çocuk normal değil diye kimse takmamış ve yanlış tedavi uygulayan doktor yabancı bir doktor muş bive ilk günüymüş kaşesi dahi yokmuş düşünün. Rabbim iyilerle karşılaştırsın. Ne söylesek az…