Yagmuralmila sirineyavrusu Cnm ayağına dokununca ağlıyor kesin aşıdan ağlıyor .. bide aşı olan bacağına dönmek istiyor ağrı olunca ağlıyor ve dönmüyor .. cidden şişmiş oyle kızarmış
sirineyavrusu Yagmuralmila evet biliyorumm işte sonra geçiyo ben mesela dokunuyodum şişlik inmişmi diye aglıyodu suan mesela dokunsamda aglamıyo geçiyo yanii
sirineyavrusu Yagmuralmila doktoruna mesaj attım ben normal mi bu durum yapmam gereken bişey varmı buz koymak gibi mesela falan dedim oda hayır dokunmayın bexero yapar bi kaç güne daha iyi olur yazdı ondan icin rahat olsun diye söylüyorum♥️
Yagmuralmila sirineyavrusu İnsallah .. içim parcalaniyorr. . hani korkup dönmüyor ya o tarafa öylece bakıyorum 🥺
irva Yagmuralmila Bizim de 2.doz da öyle olmuştu.Soğuk kolonyayı pamuğa döküp şiş yerin üstünde ovalamadan bekletiyordum bir süre 3 güne geçti o şişlik.