arelinannesi1234 Nuran84 benim bebegimde oyle yapiyordu damakli uç aldim hala kullaniyoruz . Diger uçları ememiyor geri cekiyor kendini
Nuran84 arelinannesi1234 yok bzmki yemek istyo ama iste hızlı hızlı oldugu içn nefes negese kalıyo bırakıyo snra tekrar istyo braknca aglıyo
kahvela Nuran84 2 no ve 1 no nun delikleri aynı canım bende ikisi de var ve hiç bi farkı yok tamamen piyasa ürünü
kahvela Vfa34 3 numara da kaç tane delik var ben 4 no aldım 5.5 aylık bebeğime 4 numara da 3 delik var
Uzayiko Nuran84 evet natural 1 numara.yani memnunum tabi bu kişiye göre değişir ama 2 aylıktan beri kullanıyoruz
Nuran84 Uzayiko alcam mecburen bn özellkle 1 numara dedm ama eczacı yok senin bebegne bu uygun dedi gnderdi
_YanakReisinAnnesii Nuran84 1 numarayla çok yorulur artık şimdi ilk defa 2 numarayla içiyorsa o yüzden öyle yapıyordur benimki de 1 den 2 ye geçince öyle yaptı ama 2 güne alıştı hemen hiç problem olmuyor artık
Zlm Nuran84 1 numara prematüre bebekler için 2 numara yeni digan için 3 numara 3-6 ay için 4 numara 6 üstü için ama aventin delikleri diğer biberonlara oranla daha büyük
Zlm Nuran84 normal biberonlara 2 takılı geliyo ve yenidoğan bebekler için onlar 3 aya kadar 2 kullanılır yani 1 daha öncesi için