Nuran84 Doktorum beni azarladı.. bebeğe kötülük ediyorsun dedi.. obez olacak dedi.. çok kilo almıştı Bizimkide . Anneligime kadar laf söyledi.. bende eşime dedim 3 gün ne kadar ağlarsa ağlasın mama vermicem ilk gün gece dayanamayıp 30 ml verdik çok ağladı die.. ikinci gün direndim .. 3. Gün ağlaması azaldı.. sonrada unuttu zaten.. bu arada meme ağzından hiç inmedi .. memem yara bile oldu ama dayandım sonrası rahat ☺️