Tabi herkes kendi capinda Hakli,fakat kilodur,boydur,yeme icmedi,ve ilac kullanimi ve s Anneleri vicdan yapmasina sebeb,mesela ben damla tarafdari degilim ,Fakat damla vermis olsaydim simdi vicdan yaprdim mesela.Mesela burda kilo postlari aciliyor kizim 17aylik 10kilo diye vicdan yapiyorum oradaki kilolari gorunce ,kendmi sorguluyorum,acaba niye diye.Bazi konular iste hassas.Anne vardir sabahlari 6da ise gidiyor,iste haliyle bebekde uyumayinca Harab oluyor,mecbur veriyor,bebegine yalniz baka onca anne var