Ysg0 Siz nasil postlarla karsilastiniz bilmiyorum ama burada uyumayan anneler genellikle ilk bebeginin sağlığını düşünür sonrada kendi psikolojisini düşünür. Benim burada karşılaştığım tüm uyku postlarinda artik uykusuzluktan çocuğun cok huysuz olduğunu , bu durumun gelişimini etkileyecegini , öte yandan bir annenin artik psikolojik olarak yiprandigini, uykusuzluktan ne bebeğine ne evine ne eşine faydali olmadığından yakinirlar. Burdaki anneler dışında hic bir yerde üyeliğim olmadığı için yorumlar arasında söylediğiniz keyif için verildigi soylemine katılmıyorum.