Tugceguldal herkes emzirmek zorunda değil ki. Sırf göğüsleri sarkmasın diye emzirmeyen anneler varken siz elinizden geleni yapmışsınız çocuğunuz için. Uğraşmışsınız olmuyor deyip bırakmamışsınız. Kendinizi üzmeyin lütfen. İlla daha çok sütüm olsun emsin istiyorsanız emzirme kampına girin, sürekli sağım yapın çünkü ne kadar çekilirse göğüs o kadar süt üretir, tatlı abur cubur yemeyin, protein ağırlıklı beslenin, bol su için, uykunuzu alın yorgun kalmayın, üstünüzdeki bu ümitsizliği atın önce. Ama üç ana öğünü asla atlamayın lütfen. Bira mayası alın, bulgur yiyin. Bu azimle istediğiniz olur bence. Eğer yine de olmazsa en azından elinizden gelenin fazlasını bile yapmış oldunuz helal olsun pes etmediniz