Oncelikle sakin kal , ve morelini bozma ,
İnanin bende yasadim sutum olmasina raen 3 ay zor emdi inat yapti ..
Kesinlikle ve kesinlikle bol tuketin sık sık emzirin . Durumunuz varsa emzirme danismani ile gorusun instgramdan takip edin arastirin bu konuda geri donenler var memeye . Bazi memelerden sıkınca sut fiskirmaz ama emdiginde bolca gelir , pompalar tamamen bir bebegin gucu kadar cekmez ve sutu getirmez , laktamax diye bir kapsul var arastir istersen coook guzel sut yapiyor kesinlikle oneririm ..
Allah yardımcın olsun insalalh sutun bollasir emer minik 🥰
Stresss yapmaaaaa 🥰🥰