gokturkhicret55 canım öncelikle geçmiş olsun bebeğinin sancısı var be yüzden ıkınıyo sürekli. Bu sancıdan dolayı sürekli emmek istiyo ama emdikçe daha çok sancı yapıyor çünkü sütü sindiremediği için üzerine tekrar emiyo oda birikiyo. Ayaklarıyla karnına baskı kurarak masaj yap. Bio gaia nurse harveys metsil bunların hiç biri bize fayda etmemişti. Relaktaz diye bi gaz damlası kullandım. Kullanan doktor tanıdığım önerdi. Ve çok iyi gelmişti. Karnını sıcak tutmaya çalış. 3. Aya kadar dikkat etmen lazım. Bağırsak sistemi anca çalışıyor düzen sağlıyor. Kendi kendine gaz çıkarmaya başlayınca düzene girer. İyice hareketlendiği zaman çıkaracak zaten gazını. Yüz üstü yatır arada sen yanındayken oda iyi geliyor baskı yaptığı için. Kucağına aldığın zaman karnına baskı yapıp sıcak tuttuğu için hep kucak istiyorlar aslında. Birde kokun için yapıyor😊