Bır aylık bebegım. Kızlar bebegımın agızdan gazı cıkıyor ve kakasını da yapıyor ama mememde uyuya kalıyor yatırınca baslıyor yıne ağlamaya uyku akıyor gözlerınden ama uyumuyor ne gece ne gunduz ıkınmaktan geri uyanıyor. Uyumamasi normal mı gögüsümü de çekiştiriyor bazen gazlı bırşey de yemiyorum altı temız gazı ağızdan cıktıgı halde ve karnı tok olmasına rağmen sureklı emmek istiyor anlamadım gitti yardım edınnnnn