kenankaan Erenefes biz 1 yaş sonrası uyugulanmaya başlamamız nedeniyle, nimerix 12. Ayda tek doz, 14. Ay bexero ve 16. Ay bexero (26. Ayda bexero hatırlatma olacak)
kenankaan Bexero asıl ateş yapan ve ağır olandır, o aşı olunca 2 gün sürebiliyor ateşi, bizde öyle oldu, ama nimerix yapmadı öyle ateş
kenankaan Erenefes aşıyı ne zaman olmak istediğinize bağlı tablo aslında. 1 yaş öncesi doz sayısı daha fazla, 1 yaş sonrası daha az doz
Aalizzwell bikerem sizin uygulamada bir sıkıntı var ama nimenrix 1yaştan sonra tek doz yapılır . bekseroda 2yaştan önce hangi ayda yapılırsa yapılsın 3doz yapılıyor
bikerem Aalizzwell ne benim dedigim ne siziki dogru degil sanirim. Bunlar doktorumuzun kaşeli yazdiklari. Nimenrix 1 doz bexero 2 doz. 13 15 17. Aylar olarak
Aalizzwell bikerem tmm canım sen ilk yazdığında isimleri karıştırdın nimenrix 1yaştan sonra 2doz demiştin ilkte ama şöyle ki bekseronun birde ilk aşı dozundan 1yıl sonra rapel dozu var yni hatırlatma dozu
Aalizzwell bikerem muayeneye gittiğinde doktorunuza bi sor canım beksero rapel dozu ne zaman olcak diye hatta şöylede yapabilirsen netten bexsero aşı prospektüsüne bak bi ordada 2yaştan önce 2+1 doz yazar eminim ☺️
bikerem Aalizzwell elbette sorarim,belki hatirlatma dozu cok sonradir da ondan yazmamistir belki de boyle uygun görüyordur🤷♀️
biryazmasali Erenefes bu yaptrdığnz tarihe göre değiişyor yani inanın ben bunu çok karştrdm fazldan nimersis bile yaptrmşz karman çorman oldu hastanlıyor vs yaptrmafık çok şülür bitti ama en fenası bexoro oldu bizde