Erenefes Hanımlar biz 7 aylık olduk menenjit aşılatınız bu ay başlayacak ama Dr tablosu 7,9,15 ay bexero 13 ay nimenrix. Ablamın doktorunun tablosu da 4,6,12 nimenrix 3,5,13 bexoro sizler hangi tabloya uydunuz acaba
Zekimurendebizigorecekmi Erenefes bu kişiden kişiye değişik planlanır .. bizde 18. ayda ilk aşısını oldu mesela .
Hygge Erenefes Daha bugün oldu ilk, dozunu oğlum, 13 aylık. Erken başlarsa dozu artıyor dedi ebe, 2 doz boxeroyu 2 yaşında yapacak. Ağır bir aşı zaten çok doz hem de 3 5 aylıkken yapılmaması daha iyi bence sonra yapılabilecekken 😬🤷 zaten aşırı pahalı 😔
Aliasya59 Erenefes 9 ayda 11 ayda 15 ayda bi tane daha kaldı onuda geçen ay yapmamız lazimdi gidemedim bu ay için konuşulan bakalım hayırlısı
Erenefes Zekimurendebizigorecekmi Kahvedelisi Seyma_29_ bikerem bikerem Aliasya59 Hygge Zekimurendebizigorecekmi her doktor farklı uyguluyor demek ama benim aklıma yatmayan nimenrixin fazla olması zaten ağır bir aşı ve 3 doz bilemedim sizlere sormak istedim
Aalizzwell bikerem sizin uygulamada bir sıkıntı var ama nimenrix 1yaştan sonra tek doz yapılır . bekseroda 2yaştan önce hangi ayda yapılırsa yapılsın 3doz yapılıyor
bikerem Erenefes 1 yasindan once uygulanirsa nimenrix 3 doz seklinde bexero 2 diz,1 yasindan sonra nimenrix 2doz bexero 1 doz seklinde diye anlatti bize de
Kahvedelisi Erenefes yani bize doktorum ne kadar erken tedbir alırsak o kadar iyi, fazla doz demek daha fazla koruyucuk demek demişti. Bizim olduğumuz aylarda da devlet aşısı yok o yüzden öyle düzenlemiştik
kenankaan Erenefes aşıyı ne zaman olmak istediğinize bağlı tablo aslında. 1 yaş öncesi doz sayısı daha fazla, 1 yaş sonrası daha az doz