Deletedmom4444 Deletedmom789 Gecmis olsun canım benimde bilgim yok.Hastaneye gidersen bilgi ver olur mu ?
Deletedmom789 MucizemiinAnnesiii serenity_35 Nefess2020 lanadelmiyav Yazannesi1 Fenty Deleted0979 Deletedmom4444 Marjinal_Anne2 Keskeuyusamm Merak eden arkadaşlarım çok teşekkür ederim öncelikle ilginiz için Allah razı olsun 🤲 eşimden erken gebelik testi alıp gelmesini istemiştim, test negatif çıktı ben de sanırım spiral kaydı diye düşündüm. Sonra toparlandık ve hastaneye gittik. Çocukları kime bıraktık tahmin edin 🥺 eşimin bebeklikten beri beraber büyüdüğü 2 arkadaşına bıraktık, bir durum olursa diye gitmemişler meğerse eşimi getirdikten sonra.. neyse gittik kadın doğum acile. Doktor alttan muayene etti herhangi bir sorun, sıkıntı hiçbir şey yok. Kanama da azalmış dediğine göre. Spiral kaymamış ama spiralden kaynaklı bir durummuş. Kan verdim gebelik %95 ihtimalle yok ama emin olmak için istiyorum dedi. Eğer negatif çıkarsa normal poliklinik randevusu al ve tiroidlerine baktır dedi. Ben de ayın 26’sına almıştım zaten 🙏 sonuç olarak iyiyim, düşük yapmıyorum, spiralim de kaymamış. Sorun ne hiç bilmiyorum ama normal dedi doktor Hanzade13
Deletedmom789 MucizemiinAnnesiii çok geçmiş olsun size de, ben kürtajla aldırdığım için düşük başlamadan bilemedim nasıl olduğunu
serenity_35 Ben düşük yaptim cnm çok sancılı bir ağrısı oluyor aci eşiği düşük insan değilimdir ama dusukte cidden ağladım hüngür hüngür bıçak la yarıyor gibi oluyor insanın içi öyle bir acı ilk düşünürken kanama yoğun oluyor parçalı pıhtılı sonra hafifliyor çok zorlu bir süreç oluyor
Deletedmom789 serenity_35 ben de düşük yaptım ama kürtajla alındı evet öncesi ve sonrası çok zorlu bir süreç bunda öyle bir acı yaşamadım ama emin de olamamıştım. Size de çok geçmiş olsun, zor gerçekten
Nefess2020 Deletedmom789 merhaba ben düşük yaptığimda normal adet ağrısından daha çok kasık ve karın ağrısı yaşamıştım. Adet kanaması olmadığını zaten yoğunluğundan ve parçalı şekilde olmasından anliyorsunuz.
Hanzade13 Deletedmom789 benim de özellikle ilk günüm çok yoğundu ve ağrım falan da olmamıştı öyle çok fazla hafif karın ağrım vardı
Deletedmom789 Hanzade13 hamile değilmişim canım, spiral de kaymamış normalmiş bu olan, ilk kez başıma geliyor bir de
serenity_35 Deletedmom789 teşekkür ederim içerisi temizlediği için kürtaja gerek kalmadı ozaman psikolojik olarak da zordu üzülmüştüm çok evlat cidden zor allahim kimseye yasatmasin
brokoli Deletedmom789 taze adet kani kokmaz ki, pedde bekleyince koku baslar , adet kani olabilir yani, kokmuyor olmasindan anlayamazsiniz. 2 ay geciktigi icin pihtili olabilir, recel gibi taneler flan olabilir
Deletedmom789 brokoli 2 ay gecikme değil canım reglim bu ay 2 gün gecikmişti ve oldum reglim bitti 5-6 gün geçti üstüne böyle pıhtılı geldi yoğun bir şekilde
Deletedmom789 BurcuKucuk biliyorum canım, ben de kürtaj oldum, ondan sonra hamile kalıp doğum yaptım düzene girdi tekrar