İyi akşamlar hanımlar. Direkt sorumu sorayım düşük yaparken ki kanama nasıl olur acaba? Yaşayan deneyimini anlatabilir mi? Ben düşük yaptım daha önce ama kanamayı beklemeden direkt kürtajla alındı. Bu ayki reglim hiç belirti göstermeden 2 gün gecikerek geldi ve ben hamileyim zannedip test yaptım negatif çıktı. Sonrasında regl olunca rahatladım ama reglim 8-9 gün sürerken bu sefer 5 gün sürdü sadece. Neyse önemli değil dedim belki özüme dönüyorumdur dedim (ilk gebeliğime kadar hep 5 gün sürdü düzenli olarak). Neyse 6 gün geçti ve bende iki gündür öğürme mide bulantısı var. Bugün de pıhtılı bir şekilde yoğun kanamam başladı ve regl kanının hani bir kokusu olur ya bu tamamen kokusuz. Spiralim mi kaydı, hamileydim de düşük mü yapıyorum kafayı yicem düşünmekten