Guzelanne34 Aynı durumdan 2 haftadır şikayetçiydim hatta serum fizyolojik uygulamama rağmen bebeğim rahat uyuyamıyorum.Bugün doktora gittim ve alerjik bir durum olduğu ortaya çıktı tedavi başladık.Ne yaptıysam geçmedi ve 3 gündür uyumuyoruz.Alejisi olabilir doktora görünmenizi tavsiye ederim.