Bende sterimar sprey kullanıyorum tabi öncesinde temizliyorum spreyide sıkıyorum sıkıntı olmuyor. Şöylede yapabilirsiniz gerçi suan havalar soguk ama ben cok tıkalı olduğunda burnu duşa sokuyorum burnunu orada güzelce temizliyorum sonrada uyuyor daha rahat oluyo. Ayrıca sprey olmadıgı bittiği durumlardada başının ucuna sogan kesip koyuyorum işe yarıyor bazıları karanfil batırıyor sogana oda işe yarıyormuş bilginize