Ahsen54 hunilimomm bunu bende biliyorum bebeğim var demiştim. Korunuyoruz bundan dolayı zaten şaşkınlığım. Çocuk isteyen korunmaz çocuk istemeyen korunur şükürler olsun farkındayım bunun test negatif çıktı inşallah da öyledir sadece adet olmayı bekliyorum
sutlucikolata Ahsen54 canim eger ki pozitifse ilk basta tedirgin olman stres olman cok normal ama eger ki pozitifse rabbim nasip etmisse vardir bir bildigi ❤️
Rubab_Mommy sutlucikolata Sag salim kucaginiza alin in şe ALLAH.🤲❤Ilk bebeginiz kac aylik acaba ?Kusura bakmayin soruyorum ama tereddutdeyim yete bilir miyim diye
Rubab_Mommy sutlucikolata Aminn cumlemizden in şe ALLAH.ALLAH bagişlasin acilarini gostermesin .🤲Benim kizimda 14 aylik.Şuan yureklendim desem yalan olmaz😄
eminemre99 ebruuss Canım benim amin inşallah benim bebeğim de 15 aylık acaba yemek yemesi ne durumda nasıl yiyor mu boynkilo olsun nasıl hani ilk doğumun sezeryan mi normal mi canım vok soru sordum kusura bakma ❤️😘